Društvo
Na Weekendu smo saznali kakva će biti predsjednička kampanja, koje glave prodaju naslovnice i zašto sve mora početi i završiti s folkom
Veliki interes privukao je panel Ko to tamo peva?: Novi talas muzičkih trendova u regiji, a po prvi puta dodijeljena je i nagrada za najboljeg političkog PR-ovca. Megafon 2019. otišao je u ruke Marka Milića iz Ureda predsjednika Vlade.
„Nikad se nisam bojala, pjevala sam pjesme koje nitko ne bi pjevao“, poručila je Severina Kojić na jednom od najposjećenijih panela Ko to tamo peva: Novi talas muzičkih trendova u regiji na kojem se raspravljalo o novom muzičkom žanru, kombinaciji folka i hip-hopa, koji je pokorio cijelu regiju. Uz Severinu, na panelu su učestvovali i Tonči Huljić, Relja Milanković Reksona i Stefan Đurić Rasta.
"Postoji samo jedno generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo folk. Možemo se mi s time sprdati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih prostora", kazao je Huljić i zaključio kako ljudi u Srbiji žive za muziku, a u Hrvatskoj žele živjeti od muzike.
Najveći hrvatski komunikacijski stručnjaci i politički novinari raspravljali su što očekuju od predsjedničkih izbora na panelu Svi predsjednikovi ljudi.Andrija Jarak istaknuo je da bi ovo mogla biti najdosadnija kampanja do sada te da postoje četiri teme koje pale Hrvate, a to su partizani, ustaše, mito i korupcija. Nakon panela dodijeljen je ‘Megafon 2019.’ za najboljeg hrvatskog političkog PR-ovca, a nagradu je dobio Marko Milić iz Ureda predsjednika Vlade.
Na jednom od prvih panela, Panic At The Disco: Mediji, javni sektor i kultura raspravljalo se o Rijeci koja je odabrana kao Evropska prestonica kulture 2020. godine. „Ovaj projekt je skup, velik i vidljiv te će imati efekta na sve, pa čak i na brodogradnju“, kazao je Ivan Šarar, pročelnik za kulturu grada Rijeke.
Što je dobra naslovnica i zašto je važna raspravljali su glavni urednici tiskovina iz Hrvatske Goran Gavranović, Slovenije - Robert Botteri i Srbije - Veljko Lalić na panelu Dobra naslovnica je dobra naslovnica. Botteri je istaknuo da na naslovnicama u Sloveniji najviše interesa izazivaju Tito, Hitler i Žižek. „Dobra naslovnica jednom tjedniku može povećati prodaju za 50 posto. U dnevnom listu poput 24 sata, naslovnica povećava prodaju za 5 ili 10 posto, a nekada je to bilo i do 30", otkrio je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.
Na ovogodišnji Weekend došao je i AJ Coyne, kreativac australijskog ogranka BBDO-a koji je na predavanju How Creativity can save our wildlife predstavio projekt the Lions Share, inicijativu koja za cilj ima potaknuti brendove koji se reklamiraju koristeći životinje da ulože u njihovu zaštitu. Do sada je prikupljeno 16 miliona dolara, a Coyne se nada da će dostići cilj od 100 miliona.
Dvije trećine djece koja trenutno idu u osnovnu školu radiće poslove koji danas ne postoje, zaključeno je na panelu Digital Challengers. Da ne treba strahovati od robota jer ćemo s robotizacijom zarađivati isto ili više s više slobodnog vremena te imati kvalitetniji život istaknuli su sudionici Joško Mrndže (Google), Željko Kukurin (Valamar Riviera), Milan Mirjanič (McKinsey) i Andrej Grubišić (Grubišić i partneri). „Naša priča o digitalizaciji znači da danas iz Upravne zgrade u Poreču radimo prodaju od 100 milijuna eura ili 45 posto ukupne prodaje Valamara i komuniciramo s milijunima gostiju iz cijelog svijeta. Vjerujem da su prilike za digitalizaciju u hotelijerstvu i industriji putovanja enormne“, dodao je Kukurin.
Početak prvog dana festivala obilježio je i prvi video prenos s drona na 5G mreži u ovom dijelu Evrope uspostavljen između Rovinja i prvog 5G ostrva u Hrvatskoj – ostrva Krka. U glavnu dvoranu Weekenda uključen je live prenos leta dronom iznad Krka, a publici se s Krka na 5G mreži obratio i Srđan Kovačević, izvršni direktor startupa Orqa. Testiranje se provelo na živoj 5G mreži, čime je Hrvatski Telekom prikazao kako će izgledati budućnost tehnologije.
FOX Networks Group Hrvatska na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu organizovao je izložbu pod nazivom National Geographic: Women - A century of change kojom slavi snažne, hrabre i ustrajne žene svih svjetskih kultura i naroda.
Frontal