Region
BeeShaper slavi treći rođendan, dupliran broj kampanja!
Najveća regionalna baza korisnika za internet promociju brendova, BeeShaper startap, proslavlja treći rođendan. Iz kompanije poručuju da će nastaviti da unaprijeđuju ovaj servis za marketing uticaja (influence marketing).
Dragana Đermanović, suosnivačica BeeShapera, je istakla da nije jednostavno samostalno sprovesti kvalitetnu kampanju od usta do usta na društvenim mrežama, ali da je takva promocija ipak najefikasniji marketinški alat. Prema njenim riječima, uspješne kompanije i agencije to prepoznaju i zato odlučuju da BeeShaper kampanje uvrste u svoje godišnje planove i komunikacijske strategije.
- Čak osam od deset ljudi odlučuje se za kupovinu proizvoda ili usluge nakon što pročita preporuku na društvenim mrežama. Marketing od usta do usta (eWoM) nije samo marketinški već prodajni alat, a tržište potvrđuje potrebu za jedinstvenim eWoM rešenjem. Prošle godine smo bili ponosni, jer je naš servis proslavio drugi rođendan i realizovao 100 uspešnih kampanja. Za samo godinu dana, broj kampanja se duplirao, a promocija od usta do usta na internetu postala je sastavni deo svake značajne marketinške kampanje u regionu - izjavila je Dragana Đermanović.
Đermanović dodaje da je BeeShaper jedinstven po tome što na jednom mjestu okuplja blizu 20.000 influensera i blogera koji su spremni da se u bilo kom momentu uključe i sa svojih ličnih naloga na mrežama podrže kampanje brendova dodirujući svojom porukom vise od 11.000.000 internet naloga u regionu.
BeeShaper je realizovao kampanje za brendove iz svih poslovnih niša, od marketinških agencija, finansijskih institucija, medija, mobilnih operatera, automobilskih brendova, preko lajfstajl i bjuti proizvoda, obrazovnih institucija i najposećenijih sajtova. Među klijentima BeeShapera su: IKEA, IDEA, Telenor, McDonald’s, Atlantic grupa, Lanaco, Tarkett, Paloma, Opel, Dijamant, HBO Hrvatska, Cedevita, FitPass, Doba Univerzitet, Cotrugli poslovna škola, Nestle, zatim banke Telenor, UniCredit, Raiffeisen, Banca Intesa, Komercijalna banka, Zagrebačka banka i mnogi drugi.
Pogledajte najnovije studije slučaja i rezultate BeeShapera →LINK
Frontal