Region
Na Weekend Media Festivalu u Rovinju upoznajte finske emojije
Finskom ne šetaju polarni medvjedi, ali Djed Božićnjak je finski državljanin, a istina je i da Finci imaju riječ za opijanje kod kuće, u potpunoj samoći i donjem vešu - kalsarikännit.
Te i slične neobične običaje, emocije, omiljene psovke i mitove o svojoj zemlji, Finci su pretvorili u jednu od najuspješnijih digitalnih PR kampanja za koju su dobili mnogo međunarodnih nagrada. Kako su u tome uspjeli, moći će iz prve ruke doznati sudionici jubilarnog desetog izdanja Weekend Media Festivala.
Osnova kampanje su 62 emojija koji predstavljaju Finsku na simpatičan i ironičan način, čineći prvi nacionalni set emoji simbola koje svako može skinuti na mobilni telefon, a vidjelo ih je već oko 250 miliona ljudi širom svijeta.
U Rovinju će ih iz prve ruke predstaviti Petra Theman, direktorica javne diplomatije Ministarstva inostranih poslova i sekretar Finskog promotivnog odbora.
- Finska ima mnogo prednosti, kao i neke slabosti, baš kao i svaka zemlja. Pristup komunikaciji branda zemlje na ovakav iskren, autentičan načinu privukao je nevjerovatan interes i brojne nove kontakte i saradnje - ističe Petra Theman, čije predavanje o ovom projektu i digitalnom brandiranju zemlje nosi naslov 'Finski emojiji, analiza slučaja digitalne diplomatije današnjice'.
Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembar u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim sponzortsvom Adris grupe. U svojoj prvoj deceniji Weekend je ugostio gotovo 45.000 učesnika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacioni faestival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova kao što su mobilno oglašavanje, native oglašavanje, digitalizacija, programmatica i blockchaina.
Weekend nije rezervisan samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na veći nivo. Pomno osmišljen gmuzičkii program uvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.
Frontal