Vijesti

Saopštenje za javnost

Kvalitet proizvoda ključan je za jačanje i rast FMCG, Retail & Agribusiness sektora u BiH

Kvalitet proizvoda i kontinuitet u kvalitetu moraju biti osnovna smjernica bosanskohercegovačkom proizvođačima i proizvođačima iz cijelog regiona da bi bili i ostali konkurentni, vidljivi i da bi osigurali stabilno poslovanje, glavna je poruka FMCG, RETAIL & AGRIBUSINESS Premium Brunch događaja u Sarajevu. Podjednako je važan jak i stabilan sektor maloprodaje a saradnja između proizvodnje i prodaje osnova uspjeha.

Predstavljanjem ključnih mogućnosti industrijskog rasta, te pregledom globalnog i regionalnog konteksta perspektive za FMCG, RETAIL & AGRIBUSINESS sektor na tržištu Bosne i Hercegovine, otvoreno je druženje i razmjena iskustava zvanica jednog od najznačajnijih poslovnih događaja u 2015. - Premium Brunch događaju u Sarajevu. 

Namjera organizatora je da region ovu platformu iskoristi kao inicijativu posvećenu privlačenju investicija i unapređenju izvoza, te sveukupnom jačanju prehrambenog sektora u regionu. 

„Kompanije iz poljoprivrednog sektora su od izuzetnog značaja za ekonomski opstanak i prosperitet regiona, a ulaze u igru na velikim tržištima u kojoj će morati biti izvrsni u svim segmentima. Ovo je sektor u kojem se ne živi od marže nego od volumena i kompanije moraju biti prilagođene realnostima, te fokusirane na korištenje ponuđenih prilika“, istakao je tokom uvodnog obraćanja Tomislav Gavazzi, osnivač i vlasnik Infoarene.

FMCG, RETAIL & AGRIBUSINESS Premium Brunch Sarajevo četvrti je od četiri jedinstvena događaja koji imaju za cilj promociju potencijala lokalnih i regionalnog tržišta i ujedno je najava Šeste međunarodne konferencije FMCG, RETAIL & AGRIBUSINESS koja se organizuje u Beču, 16.2.2016. godine.

 „Treba znati da sve kompanije, svuda u svijetu, doživljavaju izazove, poteškoće pa i velike krize. U jednom momentu, odlučili smo da tražimo pomoć Evropske banke za obnovu i razvoj koja nam je bila u stanju pomoći savjetom šta raditi sa organizacijom koja je toliko rasla. To je objašnjenje akvizicija kompanije Bingo u 2014. i 2015. godini i moja je poruka da su krize nešto što se ne dešava samo u Bosni i Hercegovini nego svuda u svijetu i uz volju i predanost poslu, uvijek je moguće pronaći rješenje“, istakla je tokom Premium panela Ljiljana Kunosić, izvršna direktorica bh. kompanije Bingo. 

Izazovi jačanja domaćih brendova i dovođenja domaćih proizvoda rame uz rame sa velikim globalnim brendovima zajednička je za većinu regionalnih brendova koji su na izazove odlučili odgovoriti investicijama i ulaganjima. 

Ističući nezavisnost i prednosti Banjalučke pivare koja je danas jedina nezavisna, uspješno vođena pivara u regionu koja nije dio neke velike korporacije, nego je privatizovana od strane fonda 2007.godine, direktor ove kompanije, Nicholas Panny je rekao: „U momentu privatizacije, strateški ciljevi su bili unapređenje kvaliteta proizvoda, te uspostava optimalnih procesa i angažman najkvalitetnijih ljudi. Danas možemo reći da smo iskoristili prednost manjeg sistema u kontekstu brzine i troškova, ali ključ uspjeha je to što smo razumjeli potrebe naših kupaca“.  

Više od sedamdeset učesnika prisustvovalo je događaju koji je u fokus razgovora stavio mogućnosti daljeg razvoja FMCG, RETAIL & AGRIBUSINESS sektora lokalno i u regiji, plasman roba i usluga na inostranim tržištima, traženju uspješnih poslovnih rješenja i privlačenju investicija.

Osim u Sarajevu, Premium Brunch održan je u Ljubljani (27.11.2015.), Zagrebu (30.11.) a u Beogradu se održava 17.12.2015. 

 
Komentari
Twitter
Anketa

Gdje bio trebao biti izgrađen nacionalni stadion u Bosni i Hercegovini?

Rezultati ankete
Blog