Svijet
WMF: Više od 80 radova prijavljeno za II BalCannes
Za drugo izdanje BalCannesa, regionalne revije najboljih reklamnih agencija, prijavljena su ukupno 82 rada 60 agencija i 71 oglašivača iz Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore.
izvor: Frontal
To je veoma velik odaziv, s obzirom da su se mogli prijavljivati radovi nastali u zadnjih godinu dana, dok je prvi BalCannes uključivao radove nastale unazad dvije godine.
Drugi BalCannes održaće se od 20. do 22. septembra u sklopu 6. Weekend Media Festivala u Rovinju tokom kojeg će oglašivači dobiti jedinstvenu priliku upoznati se s radovima agencija, te naći idealnu baš po svojoj mjeri.
Svi prijavljeni radovi biće prikazani u BalCannes dvorani Weekend Media Festivala u okviru screening programa i uvršteni u BalCannes specijalno štampano izdanje Media Marketinga, regionalnog marketinškog magazina. Tokom cijele godine oglašivači će moći pretraživati agencije i njihove radove na BalCannes Yellow Pages stranicama, regionalnoj online bazi koja će nakon ovogodišnjih prijava biti obogaćena znatnim brojem novih agencija.
Iako BalCannes nije takmičenje i ne dodjeljuju se nagrade, 25 radova po izboru ocjenjivačkog suda novinara iz regije koji prate industriju oglašavanja dobiće priliku lično se predstaviti pred brojnim oglašivačima koji se okupljaju na Weekend Media Festivalu.
“Pozivamo sve oglašivače da se pridruže reviji koja je lani proglašena događajem godine u regiji i pronađu agenciju koja će im pružiti najbolju podršku u marketinškim aktivnostima”,ističu organizatori.
Uz Yellow Pages i dvoranu sa screeninzima, novost BalCannesa ove su godine i dvije tematske panel rasprave. Na prvoj će u petak 20. septembra, kao uvod u reviju, veliki oglašivači govoriti o tome kako biraju agenciju s kojom sarađuju, dok će dan kasnije čelni ljudi vodećih regionalnih agencija na svom panelu govoriti o servisiranju regionalnih klijenata i spajanju tržišta.