Društvo
Coca-Cola HBC ponovo proglašena vodećim proizvođačem pića u Evropi po rezultatima u održivom poslovanju
Prema Dow-Jonesovu indeksu održivosti za 2020. godinu, vodećem svjetskom pokazatelju uspješnosti u održivom poslovanju, Coca-Cola HBC po svojim je rezultatima najuspješniji proizvođač pića u Evropi.
Sedmi je put u osam godina kompanija dospjela na vodeće mjesto po pokazateljima indeksa u Evropi, a deseti se put zaredom svrstala među tri vodeća proizvođača pića u svijetu zauzevši drugo mjesto, s dosad najboljim rezultatom.
Osvrnuvši se na ovaj uspjeh, glavni izvršni direktor Coca-Cole HBC Zoran Bogdanović je izjavio:
„Pandemija koronavirusa zbližila nas je s zajednicama u kojima poslujemo više nego ikad prije, te je i dalje privilegija služiti im i podržavati ih. Stoga sam posebno ponosan što je i ove godine prepoznata predanost naših zaposlenika i poslovnih partnera u izgradnji pozitivnog društvenog i ekološkog uticaja. Ta je obaveza sastavni dio našeg budućeg rasta i ona se nikad neće promijeniti. Ostati ponizan pred izazovima i znati da nas čeka dug put bit će dva ključna faktora za naš daljnji uspjeh.“
Ovaj se rezultat temelji na priznanju za uspjeh Coca-Cole HBC iz drugih uglednih istraživanja i indeksa održivosti u kojima se ocjenjuje zaštita okoliša, društveni doprinos i upravljanje kao što su MSCI-jeva skala ESG, CDP-ova skala uticaja na klimatske promjene, indeksa FTSE4Good i FTSE Russell ESG.
Najzapaženiji rezultati u održivom poslovanju
• Dostigli smo cilj koji ima naučno uporište – unutar vlastitog lanca vrijednosti smanjili smo ispuštanje ugljika za 25% (u poređenju sa 2010.) dvije godine prije predviđenog plana prema kojem smo to trebali ostvariti do 2020. Od 2010. godine kompanija je ispustila 1,53 miliona tona manje ugljika.
• Od ukupno 3,237 miliona eura potrošenih na dobavljače 98% otpada na domaće dobavljače (na tržištima u kojima imamo proizvodnju).
• Svako radno mjesto u Coca-Colinom sistemu u prosjeku podržava još 11,8 radnih mjesta.
• Od kompanijinog pokretanja vodećeg programa podrške zajednici u 2017. godini (Coca-Colina podrška mladima) obučeno je približno 300.000 mladih u 28 država.
• U svojim smo punionicama u područjima u kojima se upravlja rizikom opskrbe pitkom vodom smanjili potrošnju vode u proizvodnom postupku za 7% u odnosu na 2017. godinu.
• Na 37% rukovodećih mjesta trenutno su žene, a naš je cilj da do 2025. to bude 50%.
• Četiri su robne marke mineralne vode na pet tržišta pakovane u boce izrađene od 100% reciklirane plastike, a na dva su tržišta Coca-Coline bočice od 0,5 L izrađene od 50% reciklirane plastike.
• Uključenost zaposlenika dostigla je 90%, što je iznad prosjeka kompanija uvrštenih u indeks FTSE 100.
• Donacijom više od 4 miliona litara napitaka podržali smo rad medicinskog osoblja, banki hrane i svih onih koji su se u prvom valu našli na prvoj liniji odbrane od bolesti COVID-19.
• Zajedno s The Coca-Cola Foundation podržali smo inicijative Crvenog križa/krsta, a naše poslovne partnere u kanalu za ugostiteljstvo (HoReCa) podržali smo bespovratnim sredstvima u iznosu većem od 10 miliona američkih dolara.
Misija održivog poslovanja
U septembru 2018. godine objavili smo ciljeve održivog poslovanja za 2025., koji obuhvataju šest ključnih područja: smanjenje ispuštanja ugljika, smanjenje upotrebe vode i upravljanje vodnim resursima, „Svijet bez otpada”, opskrba sastojcima, prehrana te ljudi i lokalna zajednica. Sve postavljene ciljeve možete vidjeti ovdje. Već smo ostvarili znatan napredak i na putu smo ka ostvarenju postavljenih ciljeva.
Frontal