Svijet
Šta je COVID-19 uradio za kompaniju ZOOM i obrnuto
Jako malo kompanija u svijetu ima koristi od novog virusa korona koliko Zoom, kompanija koja se bavi videokonferencijskim softverom.
S obzirom na pandemiju COVID-19, cijeli svijet se iznenada preorjentisao na rad od kuće, što je postalo idealno za kompaniju poput Zoom-a i njenog generalnog direktora Erika Juana. Nјegova kompanija je u posljednjih nekoliko mjeseci već ulagala u marketing, savršeno se pozicinirajući da pomogne cijelom svijetu u prestanku putovanja i radu od kuće.
Zoom je u prvom
kvartalu 2020. godine, dobio više aktivnih mjesečnih korisnika nego 2019. godine.
Čak i nakon što se okonča pandemija COVID-19, milioni lјudi će postati svjesni Zoom-a
i onoga što oni rade, to jest, prepoznaće brend.
Iako je
Zoom uveliko profitirao od krize, oni su takođe pomogli milionima tako što su
produžili besplatni probni period svoje platforme, uklonili vremenske rokove za
svakog korisnika u Kini, i što je najvažnije, ponudili su besplatne usluge za
škole i obrazovne institucije širom svijeta, a sve u cilju da se popravi prekid
koji je COVID-19 izazvao u obrazovnom procesu mnoge djece u svijetu. Hilјade
univerziteta, uklјučujući i Harvard, koristili su Zoom za održavanje onlajn časova,
sa minimalnim poremećajima prilikom video konferencije.
"Mislim
da će nakon završetka ove krize lјudi shvatiti da raditi od kuće i nije tako
loše", reko je genralni direktor Erik Juan.
Akcije ove
kompanije su porasle skoro za 100% od početka epidemije, koja je omogućavajući
ljudima neometan rad od kuće, spriječila rizik zaraze samih korisnika, ali i
drugih.
Izvor: medium.com
Frontal/D.M.