Region
Evo šta bi Srbi kupovali jer misle da je najkvalitetnije!
Građanima Srbije u internet anketi zatraženo je da navedu naziv proizvođača porodičnih automobila koji nudi apsolutno najviši nivo kvaliteta na srpskom tržištu i najveći broj anketiranih odgovorio je - Mercedes. Pogledajte šta je za građane najkvalitetnije u drugim kategorijama
Kada bi prosečni srpski građanin imao neograničenu količinu novca na raspolaganju i ukoliko bi pri kupovini isključivo odlučivao na osnovu kvaliteta, vozio bi Mercedes, koristio Samsung mobilni telefon, slušao Rolingstonse, Rijanu ili Željka Joksimovića i gledao bi teniske mečeve u kojima igra Novak Đoković, rezultati su istraživanja koje je u julu ove godine provela švajcarska organizacija ICERTIAS (International Certification Ašociation GmbH) sa sjedištem u Cirihu.
Srpskim građanima u internet anketi zatraženo je da navedu naziv proizvođača porodičnih automobila koji nudi apsolutno najviši nivo kvaliteta na srpskom tržištu i najveći broj anketiranih odgovorio je – Mercedes.
Na pitanje o apsolutno najkvalitetnijoj muzičkoj grupi u svijetu, najveći broj srpskih ispitanika naveo je Rolingstonse (Rolling Stones), a u kategoriji najkvalitetnijeg muzičkog izvođača odnosno pjevača/pjevačice – na prvo mjesto smjestila se – Rijana (Rihanna).
Teniser Novak Đoković pozicionirao se na prvo mjesto kao najkvalitetniji svjetski i domaći sportista prema mišljenju srpskih građana, dok je Real Madrid po mišljenju ispitanika u Srbiji, najkvalitetniji sportski klub na svijetu.
Kao najkvalitetniju srpsku muzičku grupu, najveći broj srpskih ispitanika u QUDAL istraživanju navodi Riblju Čorbu, dok kao najkvalitetnijeg pjevača ponajviše navode Željka Joksimovića.
U komercijalnim kategorijama QUDAL istraživanja, kao ponuđače apsolutno najvišeg nivoa kvaliteta, srpski građani navode Moju kravicu (kategorija: mlijeko); Neskafe (kategorija instant kafa); Nektar (kategorija voćnih sokova); Minakva (kategorija gaziranih voda); Nivea (kategorija krema za lice); Tošiba (prenosni računari); Adidas (sportska obuća); Komercijalna banka (banke); Dunav osiguranje (osiguravajuća kuća), Viza (kreditna kartica)…
U samom istraživanju učestvovalo je 1.200 građana Srbije starijih od 15 godina koji koriste internet. Anketa je obuhvatila cjelokupanu teritoriju Republike Srbije, navedeno je u istraživanju.
Izvor: Telegraf.rs