Vijesti
Vlajki: Prljavština medijske kampanje dostigla nivo poplave
Potpredsjednik Republike Srpske Emil Vlajki upozorio je da prljavština predizborne medijske kampanje dostiže nivo poplave, stravičnije od one koja je zadesila Srpsku prošlog mjeseca.
Vlajki je naveo primjer privatizacije brčanske fabrike "Bimeks" od 2005. godine, čiji su glavni akteri OHR i Vlada Brčko distrikta, koju određeni mediji dovode u vezu sa predsjednikom Repubike Srpske Miloradom Dodikom, za kojeg se tvrdi da je prijatelj sadašnjeg vlasnika kompanije.
"Onda se hinjski dodaje kako je taj vlasnik opelješio Republiku Srpsku za 11 miliona KM, ali taj iznos vezan je za sudsku presudu povodom spora koji datira od 2002. godine, pa nadalje", navodi se u saopštenju iz kabineta potpredsjednika Srpske.
Vlajki podsjeća da ni 2002. ni 2005. godine Dodik nije bio na vlasti i da to, prema podacima, nema veze sa njim, ali da je informacija tako iznesena da se stiče utisak da je Dodik glavni vinovnik ovih afera.
"I drugi primjeri ovih dana, napada na istu ličnost, jednako su prljavi. Novinarska etika srozana je ispod granica najdubljeg blata. Nećete proći, ni vi, ni vaši stvarni gospodari", poručio je Vlajki.
izvor: Srna