Svijet

''Хладан Лех'' - неукусна реклама за пиво

ВАРШАВА - Билборд са рекламом за пиво "Хладан Лех", који је постављен у непосредној близини гробног мјеста погинулог предсједника Леха Качинског, биће уклоњен јер су политичари тај чин оцијенили као "неукусну" сугестију о предсејдниковој смртим, јавили су данас локални медији.


Реклама на билборду, који је постављен преко пута гробног мјеста Леха Качинског, је за популарно пољско пиво "Лех."

Билборд ће бити уклоњен након што су два члана конзервативне странке "Закон и правда" којој је припадао и покојни Качински позвали на бојкот овог производа истичући да се тиме алудира на смрт предсједника. Качински је погинуо 10. априла у паду авиона уз још 95 лица са којима је ишао на церемонију обиљежавања масакра у Катинској шуми 1940. године.

Лист "Газета Краковска" наводи да је политичар из "Закона и правде" Рижард Чарнијецки написао на свом интернет блогу да је постављање рекламе за хладно пиво тако близу гробног мјеста предсједника "неукусно и скландалозно."

Произвођач пива "Компанија Пивоварска" упутио је извињење политичарима и свакоме које се осјећа повријеђеним "несрећном рекламом" са билборда. у Саопштењу објављеном на својој интернет станици компанија истиче да је спорни слоган у употреби од фебруара 2009. године и нема никакве сугестије о авионској несрећи.

Komentari
Twitter
Anketa

Gdje bio trebao biti izgrađen nacionalni stadion u Bosni i Hercegovini?

Rezultati ankete
Blog