Društvo
Završen 16. Weekend Media Festival u Rovinju
Weekend.16 opravdao titulu vodećeg regionalnog festivala i oduševio oko 6.000 posjetilaca (FOTO)
Najbolji Weekend u godini ponovo je oduševio, inspirisao, edukovao i zabavio, i tako opravdao titulu vodećeg regionalnog festivala medija, komunikacije, marketinga i širokog područja kreativnog biznisa.
Stara rovinjska Tvornica duhana u posljednjih dana okupila je rekordan broj posjetilaca koji su imali priliku da učestvuju u vrhunskim predavanjima i da od vodećih regionalnih i svjetskih stručnjaka čuju sve o aktuelnim temama i trendovima današnjice, uz nezaobilaznu dozu odličnog druženja i zabave. Među njima su bile teme o suživotu PR-ovaca i novinara, kontroverznim preduzetnicima, uticaju vještačke inteligencije, fenomenu trapa, ali i poslovnim promašajima koje su zabilježili uspješni preduzetnici na svom razvojnom putu.
“Weekend.16 je nadmašio sva očekivanja! Bilo je fantastično još jednom uživati u nevjerovatnoj atmosferi, pogledu na pune dvorane i zadovoljna lica rekordnih oko 6.000 posjetilaca koji su uživali u posljednjem septembarskom vikendu. Još jednom smo dokazali da smo festival – lider u razmjeni iskustava, odlične energije, prijateljstva i stvaranja poslovnih saradnji, ali i festival novih ideja”, rekao je Tomo Ricov, programski direktor Weekend Media Festivala koji je i ove godine održan pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
Vještačka inteligencija je sveprisutna, mlađe generacije će se prirodno razvijati uz nju, a na nama je da upoznamo sve njene mogućnosti, edukujemo se, informišemo i prihvatimo pozitivne promjene koje će donijeti, naglasak je panela Open about AI. Dinamična rasprava stručnjaka za vještačku inteligenciju Borisa Debića, direktora ZŠEM, Mislava Malenice, Croatian Association President i CEO, Mindsmiths i Joška Mrndže, direktora Adriatics region, Google koju je moderirao Aco Momčilović, stručnjak i savjetnik, Futurehr, zaključena je porukom da nije toliko bitna tehnologija, koliko je važna činjenica da je doba pred kojim se nalazimo nova revolucija. I Boris Jokić, direktor Instituta za društvena istraživanja, na svom predavanju zaključio je da su razvoj digitalnih tehnologija i vještačke inteligencije radikalno promijenili sve aspekte naših života, pa da privatni prostor gotovo više ne postoji.
Matija Habljak / Pixsell
Nevjerovatna saznanja o budućnosti, geopolitičkim promjenama i uticaju Azije na Zapad ispričao je Kishore Mahbubani, singapurski diplomat, bivši predsjednik Savjeta bezbjednosti UN-a i stručnjak za međunarodne odnose na panelu Je li (se) Zapad izgubio?. “Sljedećih 10 godina bit će 10 najuzbudljivijih godina u geopolitici“, rekao je Mahbubani, naglašavajući kako se nikada u ljudskoj historiji nije dogodilo da gledamo kako se dvije nevjerovante sile, iste veličine i moći, konfrontiraju. “Ovo će uzdrmati svijet, vežite pojaseve!”, poručio je Mahbubani s inspirativnog predavanja.
Emica Elveđi / Pixsell
Žustra rasprava vodila se na panelu – Gdje PR-ovci griješe?. “Nije problem to što se prema nama sliva previše informacija, već je problem najčešće u tome da PR-ovci žele imati kontrolu nad radom novinara, nekad kroz političku moć, nekad kroz komercijalnu moć i misle da imaju moć baratanja informacijama. Ukratko, novinarima smeta jer žele informacije koje PR-ovci ne žele dati, a PR-ovci guraju informacije koje su novinaru nezanimljive jer su promotivnog karaktera. Tu je na gubitku upravo publika jer dolazi do sukoba između dvije struje”, rekao je Tomislav Klauški, novinar 24 sata koji je na panelu učestvovao s Ivanom Galić Baksa, direktoricom marketinga i komunikacija, United Media, Ružom Veljović, direktorkom korporativnih poslova i komunikacija, Wireles Media Grupa, i Vladimirom Preseljem, CEO Millenium promocije. O uticaju medija na percepciju preduzetnika govorili su Zoran Turković, chief executive officer 24 sata, Aleksandar Stanković, TV voditelj, Zoran Šprajc, RTL, urednik i voditelj, Hrvoje Bujas, predsjednik Udruge Glas poduzetnika i Tihomir Ladišić, N1, direktor vijesti i programa na panelu Kontroverzni preduzetnik powered by UGP pod moderatorskom palicom Petra Štefanića.
Emica Elveđi / Pixsell
“Početkom 90-ih godina se riječ preduzetnik uglavnom vezala za kriminal i cijela ideja UGP-a je bila da riječ preduzetnik postane pojam za ljude koji stvaraju nove vrijednosti. Riječ privrednik je čovjek koji je preko političke veze došao na poziciju i zato trebamo distancirati ta dva pojma. Politika djeluje u medijima, naravno, ali postoje preduzetnici koji bi isto tako htjeli i uticaj i moć“, rekao je Bujas.
Iako masovni mediji nisu kraljevi medijske kulture kao prije, ostali su živi i snažni pa je tehnologija promijenila njihovu dominaciju i, paradoksalno, učinila ih snažnijima, teza je s predavanja Kako podaci i vještačka inteligencija oblikuju današnji DOOH i Posljednji masovni medij na kojima su vodeća imena s područja DOOH-a - Kai-Marcus Thäsler, član upravnog odbora Svjetske organizacijske za vanjsko oglašavanje (WOO) te Denis Gaumondie, pionir i svjetski lider u mjerenju vanjskog digitalnog oglašavanja i ekrana u maloprodaji, podijelili svoje priče i iskustva. “Najlakše je odustati, najteže je nastaviti“ poruka je ovogodišnjeg panela Pušiona 2.0 na kojemu su uspješni ljudi otkrili svoje manje uspješne priče, dok su nepomirljive razlike između boomera, gen Z-a i milenijalaca, odnosno djece cvijeća i rokera, i mlade generacije koja sluša trap, objasnili muzičari Relja Popovići Zembo Latifa, Đorđe Trbović, suosnivač i izvršni direktor IDJ-a i Milan Majerović Stilinović, ZAMP. Zaključili su da je, uprkos tome što boomeri često ne razumiju trap kulturu, to postao fenomen koji je ujedinio Balkan što ukazuje na snagu muzike kao sredstva za spajanje ljudi i unapređenje zajedništva.
Foto: Marko Lopac
Kako je bilo na ovogodišnjem Weekendu možete videti ovdje, a sve novosti možete pratiti putem službenih Facebook, Instagram i Linkedin profila Festivala.
Frontal