Društvo
Rovinj je ponovno centar događanja - otvoren Weekend Media Festival
Počeo je Weekend.16 – vikend najboljeg regionalnog festivala (FOTO)
Odličnom žurkom i nizom panela i predavanja u ispunjenim dvoranama stare rovinjske Tvornice duhana započelo je 16. izdanje najboljeg Weekenda u godini.
Najveći regionalni festival industrije komunikacije, medija i poslovanja, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, ove godine okuplja 200-tinjak panelista i predavača, vodećih regionalnih i svjetskih stručnjaka. Rovinj je tako ponovo postao centar networkinga, najnovijih trendova i odlične zabave otvorene senzacionalnom DJ postavom - Gregom Willsonom, Ianom Pooleyem, Antoniom Zuzom powered by Jutarnji list & Peti Kupe koji su, uz DJ Bondžu, zagrijali rovinjsku publiku i zabavom do ranojutarnjih sati otvorili Weekend16. Petak obilježava red zabave, atraktivnih predavanja i panela uz aktuelne teme i dinamične promjene u svim područjima kreativnog biznisa.
“Ni nakon 16 godina nije mi
dosadilo da gledam nasmijane učesnike Weekend Media Festivala. Ovaj Weekend
posvetili smo temi promjena koje pokreće AI, a ujedno služi i kao premijera
našeg HR.Weekenda. Želim svima toplu dobrodošlicu na najbolji program Weekenda
dosad”, izjavio je Tomo Ricov,
direktor programa Weekenda. Direktor Weekenda Boris Kovaček najavio je niz vrhunskih predavača, odlične panele i
još bolju zabavu koja je zagarantovana u staroj Adrisovoj Tvornici duhana.
Na panelu TV survival kit voditeljica i kreativna
producentica RTL-a Antonija Blaće,
voditelj i producent HRT-a Joško Lokas
i voditeljica Nove TV Mia Kovačić,
uz moderatora Petra Štefanića,
zaključili su da je televizija i dalje nezamjenjiva te uživa visok
kredibilitet, što potvrđuje i činjenica da je ona prvi medij kojem se obraćamo
u kriznim situacijama. Panel Love is in
the ear nas je podsjetio da je upravo zvuk medij koji najviše podstiče
emocije. Reklamna legenda Cannes Lions Festivala Ralph van Dijk proveo je punu dvoranu kroz tajanstveni svijet zvuka
i njegovu moć infiltriranja brendova u svijest pojedinaca, ali i još važniju -
kolektivnu svijest.
Veliku je
pažnju privuklo predavanje Davida
Silvermana, konsultanta, producenta, animatora i reditelja kultne serije
Simpsons, koji je panelom Fenomen
Simpsona u razgovoru s Danijelom
Bilićem otkrio sve o kulturnom fenomenu i šta se krije iza glasovitog
uzvika “DOH!”. Također, otkrio je da mu je najdraži lik Crusty klovn. “Njegov nastup i pisanje potpuno su izvan
okvira i to je nešto što mi je uvijek bilo najdraže animirati”, rekao je
Silverman.
A o kulturi
je bilo riječi na panelu Pošto kilo
kulture? koji je odgovorio na pitanja može li trap da zamijeni klasičnu muziku
i kako kulturu u regionu pretvoriti u izvozni proizvod. Predrag Grubić, direktor korporativnih komunikacija Adris grupe, Ive Hraste-Sočo, intendantica HNK u
Zagrebu, Matej Meštrović, jedini
hrvatski pijanista i kompozitor koji je imao svjetski nastup u Carnegie Hallu, Vesna Karuza Podgorelec, urednica HRT-a
i moderator prof. dr. sc. Božo Skoko
zaključili su da je važno čuvati kulturni identitet i tradiciju, ali
istovremeno moramo da razvijamo kulturnu industriju koja može privući
međunarodnu pažnju. “Živimo u vremenu
ambalaže koja prezire sadržaj”, poentirao je Grubić.
Poslovni svijet
Weekenda donosi i uspješne hrvatske priče. Dvojica ambicioznih lidera,
operativni direktor Sofascore Ivan
Belišić i osnivač i direktor kompanije Span Nikola Dujmović, uz moderatora Damjana
Rudeža, direktora Sunset Sports Media Festivala podijelili su uvid u svoj
zavidan poslovni put i na panelu Kako
ostati nezavisan? pokušali da objasne zašto su odlučili da ostanu
nezavisni. “Kako se oduprijeti? Vrlo
jednostavno - nemojte to uraditi. Nemojte se prodati”, zaključili su
panelisti i oduševili publiku.
Petak će obilježiti i poslovne teme pa će na panelu The Good, The Bad, and The Wolf originalni Vuk s Wallstreeta, Jordan Belfort, uživo iz Miamija ispričati sve o tajnama biznisa i prodaje. O poslovanju u svijetu mode i luksuza govorit će Tanya Golesic, CEO brenda Mackage i najmoćnija Hrvatica svjetske modne industrije, koja će u razgovoru One on one Rules of the luxury market s Jelenom Veljačom otkriti kako stvoriti i kreirati luksuzni brend. Predavanje koje se ne smije propustiti svakako je ono o moći pregovaranja koje će održati dr. Eugene B. Kogan, osnivač i generalni direktor Kogan Global Advisory i nagrađivani harvardski stručnjak za prisilne pregovore i dinamiku moći, pod nazivom I’m gonna make him an offer he can’t refuse.
Na Weekend stiže jedan i od najpoznatijih ratnih
fotografa, Jan Grarup, koji će
predavanjem Fotografija – najsnažnija
priča pružiti jedinstven uvid u njegov koncept fotografije, ali i podijeliti
iskustva i izazove fotografisanja ratnih okruženja i prirodnih katastrofa, kao
i odgovornost prenošenja najtežih
životnih priča. Poučen vlastitim iskustvom burnouta Aljoša Bagola, cijenjeni slovenački kreativni direktor i autor, dat
će odgovor na vječno pitanje - šta je to zapravo sreća. Prvi dan panela i
predavanja će petak zatvoriti Deus
Machina, predavanje vodećeg hrvatskog astronoma i pokretača Zvjezdarnice
Višnjan Korada Korlevića, koji će
dati uvid u uticaj vještačke inteligencije na ljudski rod i odnos savremenog
čovjeka prema mašinama.
Svaki petak nije
izuzetak, ali Weekend petak jeste! Kako ga ne bi obilježile samo poslovne teme,
Weekend.16 je pripremio i pregršt zabavnih sadržaja. Uz atraktivan Zagreb Art Singularity: When AI Meets
Creation, prvu izložbu koju je kreirala vještačka inteligencija u
organizaciji Ace Momčilovića,
suosnivača Global AI Ethics Institute, večernju atmosferu zagrijat će Dino Antonić i DVP band te DJ Robert Mareković na Tulumu velikog Perice. Prava zvijezda
večeri svakako će biti Grše,
popularni treper koji će svojim hitovima poput Mamma mia i Sip raspjevati
rovinjsku publiku. Za odličnu atmosferu do ranog jutra pobrinut će se još
jednom DJ Bondža, koji će zaokružiti i drugo veče Weekenda i pripremiti posjetioce
za još jedan dan zanimljivih predavanja i panela.
Više detalja o sinoćnjoj zabavi, kao i cijeli program Weekenda možete pronaći ovdje, a sve novosti možete pratiti putem službenih Facebook, Instagram i Linkedin profila Festivala.
Frontal